Essie Camera Poppy-Razzi


Mój najnowszy nabytek ze stajni Essie- Camera z kolekcji  Poppy-Razzi. Kolor określany przez producenta jako koralowy. W sumie nie wiem, czemu go kupiłam, bo korali mam dość. Ale ten jest inny. Daje efekt żelkowego cukierka. Nie mogę się napatrzeć na moje pazurki. Zwłaszcza na stopach wygląda obłędnie. Idealny letni odcień. Pomimo, że nie jest kryjący, jednak tak ładnie wygląda, że i tak go pokochałam. Słońce świeci wreszcie nad morzem, to aż się chce takich neonowych kolorków. Czuję się letnio i wesoło.





Kolor w buteleczce różni się od tego, który otrzymałam po pomalowaniu. Na paznokciach jest bardziej pomarańczowy. Ale co tam, kocham wszystkie Essie:)

Na Camerę nałożyłam wysuszacz Essie Good To Go. Pazurki momentalnie schną, jednak delikatnie lakier się kurczy, co widać po białych końcówkach. Jestem mu to w stanie wybaczyć, bo tak szybkiego schnięcia wysuszacz Sally Hansen niestety mi nie dawał.










14 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ładnie ;) Zapraszam do mnie www.xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ , dodaję do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło, jeśli Ty również mnie dodasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor :) taki wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda:) Co ne niego patrzę, to się uśmiecham:)

      Usuń
  3. Świetny kolor :) Takie są najlepsze na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie inaczej wygląda w buteleczce i na paznokciach O.O w buteleczce ładniejszy kolorek ;p ale to ja bardziej przepadam za różem na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą:) W buteleczce bardziej mi się podobał, ale i tak jest słodki:)

      Usuń
  5. Z tego co widzę, to taka pomarańczowa czerwień? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W buteleczce czerwony, a na pazurkach lekko pomidorkowy, czary-mary:)
    Bardzo wakacyjny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym żeby był taki jak w butelce. Ale taki kolor też jest uroczy:)

      Usuń
  7. Ładny kolorek :) Uwielbiam Essie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:) Każdy czytam i biorę sobie do serca:)