Moje kosmetyczne DDD.

Dzień Darmowej Dostawy miała miejsce 2 grudnia, a wczoraj dostałam ostatnie zamówienie. Nie uwzględniłam go na tych fotkach. Nie wszystkie firmy biorące udział w DDD, poradziły sobie ze zwiększoną ilością zamówień. Ponad tydzień oczekiwania na wysyłkę to naprawdę dużo. Z kilku zakupów zrezygnowałam ze względu na niezastosowanie się sklepów do Regulaminu DDD. Mimo "darmowej" wysyłki sklepy wciąż naliczały koszta wysyłki. Część skorzystała z możliwości ustawienia limitu zamówienia na 20 zł i to było zgodne z regulaminem.

Jednak kilka sklepów, na które natrafiłam, ustaliły minimalną kwotę zamówienia na np 180 zł, co całkowicie nie zgadzało się z koncepcją DDD. Oczywiście za każdym razem wysyłałam maila do sklepu, aby raczyli przestrzegać regulaminu. I nie powiem, kilka firm zaraz poprawiło niedopatrzenie. Ale niektóre sklepy całkowicie zignorowało i mnie i całą akcję DDD. Do takich firm niestety zaliczyć muszę polskiego dystrybutora BeautyBlendera. Strzeliłam fochem i nie zamówiłam jajeczka. Zrobię to później, bo nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez pomocy różowej gąbeczki:)Ale dla zasady w DDD nie pokusiłam się na zakup.

Ogólnie moja zrealizowana lista zdecydowanie się różni od listy chciejstw. W takcie zmieniły mi się potrzeby lub po prostu zapomniałam kupić to co zamierzałam:) 

Oprócz tych kosmetyków zamówiłam jeszcze czarną maskę do włosów i kilka rzeczy niekosmetycznych. Ale o tym innym razem:)






16 komentarzy:

  1. Jakoś nie czaję sząłu na ruskie produkty do włosów... Ale może to dlatego, że nie próbowałam, a i tak włosomaniaczka ze mnie żadna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze mnie też żadna tam włosomaniaczka. Po prostu po tych produktach mam ładne włoski i skóra głowy mnie nie swędzi:)

      Usuń
  2. niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokochałam olejowanie włosów dzięki olejowi oilmedica, maskę też ostatnio kupiłam i już spróbowałam, ale to dopiero 1-y raz więc nie mogę nic powiedzieć. Miłego zużywania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wszystko otrzymałam i jestem zadowolona, że jest taki DDD. Z jednej strony nie dziwię się, że sklepy nie radziły sobie z realizacją zamówień bo pewnie miały masakryczny nawał pracy. Najdłużej czekałam za Tołpą, bo tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię DDD. Ale chyba już nie będę czekać z niecierpliwością na następny.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z tej szczotki. O wiele lepsza niż wersja kompaktowa.

      Usuń
  6. Dużo fajnych kosmetyków, będzie co testować :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting and informative. But will you write about this one more? One of the most common gifts you may get when you have a baby shower would be baby bibs.
    jeux de foot 2016

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek musi byc super:)
    Obys wszystko wykorzystala do konca:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:) Każdy czytam i biorę sobie do serca:)