OPI- Sparrow Me the Drama -Pirates of the Caribbean - swatches

Ten lakierek jest moim ukochanym. On oraz Mermaid tears towarzyszyły mi przez całe zeszłoroczne lato. Lakier należy do kolekcji Pirates of the Caribbean. Właśnie te dwa kolorki sprawiły, że pokochałam markę Opi. Teraz skłaniam się raczej ku Essie, ale Opi i tak zawsze mi towarzyszy:)






Ponieważ kolekcja Piraci była pierwszą z moich Opików, myślałam, że trwałość jest cechą charakterystyczną tej marki. Cóż, później okazało się, że tak zupełnie nie jest. A już kolekcja Holland dłużej niż dwa dni na pazokciach nie siedzi. Jednak zaznaczam, że moje paznokcie krótko trzymają lakiery. Dlatego, gdy po dwóch dniach Sparrow Me the Drama nadal dzielnie trzymał się paznokci, wpadłam w zachwyt! I zaczęłam kupować następne Opiki. Wiem, wiem, dwa dni to niedużo, ale jak na możliwości moich pazurków, to jest sukces. Z drugiej strony, uwielbiam zmieniać kolorki, więc problemu nie ma.





Sparrow Me the Drama jest przybrudzonym delikatnie odcieniem różu. Taki pastelowy kolorek, w zimnej tonacji. Niestety, żeby całkowicie zakryć płytkę, muszę nałożyć trzy warstwy. Trzy warstwy, a on się świetnie trzyma! Piszę to i się do siebie uśmiecham. A z drugiej stony żałuję, że wszystkie Opiki takie nie są.





Nie jest to jakoś specjalnie letni odcień, ale to mnie zadawala. Kolor odpowiedni na każdą porę roku i tak też go używałam:)


Zdjęcia robione po dwóch dniach.


13 komentarzy:

  1. ja także mam problem z trwałością lakierów na paznokciach. top z essie No chips ahead trochę mi pomógł i trzyma lakier do 3 dni ;p (wiem, to także niewiele)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wg. mnie jak najbardziej letni kolor! Uwielbiam takie róże!
    Szkoda, że trwałość nikła, przecież lakier za prawie 50 zł powinien się duuużo dłużej trzymać, nie kaprysić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ale Inglot odpada mi tego samego dnia:( Jeszcze muszę spróbować Colour Alike.

      Usuń
  3. właśnie wczoraj moja koleżanka miała podobny kolor na paznokciach i zapragnęłam go;) piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stonowany róż:):) U mnie zależy zaś od marki - jeden na drugi dzień odpryskują a drugie potrafią tydzień się trzymać:))

    Obserwujemy??:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione lakierki OPI. Ja mam to szczęście, że opiki utrzymują się u mnie ponad 7dni (7 dnia wyglądają tak samo świetnie jak pierwszego) nie to co inglot czy inne firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super! Ja mam słabość do OPI ;)

    Może wyłączysz weryfikację obrazkową? Bo to strasznie wkurzające jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już:) Nawet nie wiedziałam, że to mam jeszcze:) Znaczy już miałam:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:) Każdy czytam i biorę sobie do serca:)