Pat & Rub Relaksujące Masło do Ciała - recenzja

Myślałam, że masło Organique nigdy nie spadnie z piedestału na którym go ustawiłam i wiecznie będę z niego zadowolona. Wydawało mi się, że nic równie dobrego, a już na pewnio lepszego nie uda mi się znaleźć. A jednak masło Pat&Rub jest zdecydowanie lepsze! Sama jestem tym zdziwiona, bo przetestowałam kiedyś w Sephorze ten produkt na ręce i nie powalił mnie na kolana. Szybko zdanie zmieniłam po wysmarowaniu całego ciała.





Masło ma obłędny zapach. A zapach w przypadku pielęgnacji ciała ma dla mnie ogromne znaczenie. Lubię takie niespodziewane połączenia. Trawa cytrynowa dodaje świeżości słodkiemu kokosowi. Dzięki temu otrzymujemy idealny zapach na lato. Uwielbiam go!

Konsystecja jest dość gęsta, ale nie tak jak w przypadku Organique. I właśnie ta różnice sprawiała, że wcześniej nie sięgnęłam po produkt Pat&Rub. Wydawało mi się, że tylko ciężkie i tłuste masło jest w stanie odpowiednio nawilżyć i odżywić moją skórę. I tu niespodzianka- masło P&R radzi sobie na tym polu znakomicie! Mimo zdecydowanie lżejszej, nietłustej formuły doskonale odzywia skórę i zostawia ją mięciutką i nieziemsko pachnącą. Efekt nie jest chwilowy, skóra jest gładziutka jeszcze następnego dnia! Masło Organique bardzo lubiłam, ale przeszkadzało mi, że jest tak tłuste. Nadaje się tylko na noc i po wysmarowaniu się nim trzeba uważać na ubrania i kanapę. Można nieźle je wytłuścić. W przypadku masła P&R ten problem znika. Delikatny film, który pozostaje na skórze, na szczęście nie przenosi się na inne rzeczy.

Masło P&R wchłania się szybko, nie trzeba męczyć się z rozsmarowywaniem. Myślę, że będzie to mój wierny przyjaciel każdego letniego poranka. Zapach doda mi energii, a skóra będzie zdrowo błyszczeć uzyskawszy mega nawilżenie.


Skład według producenta:

Aqua,Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Water, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii Fruit ( Shea Butter), Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Orbignya Oleifera Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Squalane, Olive (Olea Europaea) Oil, Hydrogenated Olive Oil, Myristyl Myristate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Cetearyl Glucoside, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum, Sodium Phytate, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Citral, Coumarin, Geraniol, Limonene, Linalool

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:) Każdy czytam i biorę sobie do serca:)