Essie - Navigate Her- mini kolekcja



Ponieważ zbyt duża ilość kolorków, które mi się spodobały w kolekcji Navigate Her, nie współgra ze spustoszeniem w moim portfelu, kupiłam Cube z miniaturkami. Pudełeczko zawiera cztery kolorki:

  • Navigate Her -pastelowa zieleń
  • Ole Caliente -jasnczerwony
  • Tour De Finance - boska fuksja
  • To Buy or Not To Buy-pastelowa lilia.

Każda buteleczka zawiera 5 ml. Takie pojemności mnie bardzo cieszą, bo normalnej butelki nie mogę wykończyć, a Essie i Opi co chwila zasypują nas nowinkami. Najgorsze, że bardzo mi się te nowinki podobają:)


Dziś przedstawiam:  To Buy or Not To Buy. I oto jest pytanie.:) Kolorek śliczny, takie pastele tej wiosny robią furorę. Bardzo delikatna lilia z maleńkimi drobinkami. Te drobinki są prawie niewidoczne na pomalowanym paznokci. Delikatnie się mienią jedynie na słońcu.

Kolorek jest bardzo dziewczęcy. Dobrze się nakłada, jest dość kremowy. Kryje raczej słabo. Potrzebowałam trzech warstw, żeby uzyskać taki efekt. Zdjęcia robione są w naruralnym świetle, bez lampy, dlatego wyglądają tak blado. Ale chodziło mi właśnie o pokazanie tego efektu pasteli.


Tour De Finance + Opi Pirouette My Whistle 



Co do trwałości, to nie wypowiem się. U mnie każdy lakier trzyma krótko, taki urok paznokci. Ale mi to zupełnie nie preszkadza, bo lubię zmieniać kolorki i robię to najczęściej co dwa dni:)


Bardzo polubiłam te minilakierki. Teraz będę częściej takie sześcianki kupować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:) Każdy czytam i biorę sobie do serca:)