Opi - Pirouette My Whistle New York City Ballet Collection

Pirouette My Whistle pochodzi z kolekcji bardzo pastelowych i delikatnych odcieni SoftShades 2012. Ponieważ nie przepadam za takimi delikaynymi lakierami, postanowiłam kupić jedynie ten pełen brokatu i hologramów. Jest to zupełnie przeźroczysty lakier z zatopionymi w nim brobinkami. Niesamowiscie skrzą się one w słońcu, a baza nadaje obłędny wręcz połysk. Można położyć go bezpośrednio na pazurkach lub też na wcześniej nałożony kolorek. Ja właśnie tak zrobiłam. Dodałam blasku mojemu Essie Tour De Finance.








Następnym razem nałożę Pirouette na jakiegoś nudziaka, albo solo. Chociaż bardziej podoba mi się jako wykończenie innego koloru.

6 kolorów z kolekcji OPI NYCB to delikatne pastele, gołebie szarości, lekkie róże oraz lawendy, połączone ze srebrnym brokatem:
  • Barre My Soul  - beż
  • Don’t Touch My Tutu!  - biel
  • Care to Danse? - subtelny liliowy odcień
  • My Pointe Exactly  - gołębia szarość
  • Pirouette My Whistle  - niesamowity, srebrny brokat
  • You Callin’ Me a Lyre?  - delikatny róż

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:) Każdy czytam i biorę sobie do serca:)