John Masters Organic - Regulujące serum z mącznicy lekarskiej

Kolejny produkt JMO, który mnie zachwycił. Zadaniem tego serum jest walka z niedoskonałościami. Moja 36-letnia skóra mimo pojawiających się zmarszek, nadal wspomina młodość. Te jej retrospekcje objawiają się czasem małymi, czasem dużymi i bolesnymi pryszczami. Z reguły jest to jeden usytuowany centralnie na twarzy:) Serum JMO pomaga nie tyle w walce z tą dolegliwością, co zapobiega powstawaniu. 


 Testuję ten specyfik na sobie i na mężu. Widzę, że sięga chetnie po tą małą buteleczkę. Odkąd na dzień stosuje JMO, a na noc olejek  AnneMarie Börlind , jego skóra wygląda znacznie lepiej. Wcześniej miał masę podskórnych, ropnych guli, które czasem potrafiły urosnąć do mega rozmiarów. Skóra była podrażniona, zaczerwieniona. Teraz pory ma mniejsze, koloryt bardziej wyrównany i już dawno nic nie wyskoczyło mu na twarzy.



Ja to serum używam pod makijaż. Jest to płynny specyfik, który szybciutko się wchłania. Skóra w ciągu dnia nie błyszczy się, mat zachowany jest bardzo długo. Wcześniej już po 2 godzinach musiałam sięgać po absorbetki lub puder. Makijaż nie waży się, nie spływa. Jestem naprawdę zadowolona. I mój mąż też:)

Serum jest dość drogie- 149 zł. Ale ja skorystałam z promocji mojej ulubionej perfumerii- Marionnaud- i kupiłam za 50% ceny. Tak, tak, takie promo M. daje od czasu do czasu na swoje produkty wyłącznościowe. Gdy znów taka promocja będzie, od razu wsiadam w auto i pędzę po następną butelkę trgo serum. Na pewno kupię jeszcze serum do twarzy z zieloną herbatą i różą i z witaminą C.




Specjalna formuła z mącznicy lekarskiej, ekstraktu kory z wierzby oraz ryżu działa wyjątkowo łagodząco i kojąco na skórę twarzy. Serum w znakomity sposób równoważy gospodarkę tłuszczową na skórze oraz reguluje produkcję łoju wydzielanego przez komórki skóry. Produkt może być użyty miejscowo lub na całej twarzy.
Wykonany z 6 certyfikowanych składników organicznych

Właściwości
odmładza skórę
zmniejsza wielkość porów
balansuje produkcję sebum
pozostawia skórę matową

Zastosowanie
dla skóry tłustej lub mieszanej
świetne jako produkt do leczenia wyprysków
może być zastosowany na całą skórę twarzy by usunąć jej skazy

Wskazówki
po oczyszczeniu skóry oraz jej tonizacji nałóż produkt równomiernie na twarz
użyj produktu przed nawilżeniem skóry i nałożeniem makijażu
możesz stosować miejscowo na obszary problemowe skóry

Główne składniki
organiczny ekstrakt z mącznicy lekarskiej - pomaga w redukcji sebum
ryż – łagodzi; leczy; pomaga zapobiegać zmarszczkom
wyciąg z kory wierzby – działanie antyseptyczne; ściągające i przeciwzapalne właściwości pozwalają na zmniejszenie wzrostu bakterii powodujących trądzik
zielona herbata – antyoksydant o działaniu antybakteryjnym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:) Każdy czytam i biorę sobie do serca:)