Opi I Have a Herring Problem i porównanie z I Don't Give a Rotterdam!

Kolejny kolorek z wiosennej kolekcji Opi Holland. Tym razem w wersji mini 3,75 ml.

Bardzo fajny, stonowany lakierek. Już nie zimowy, ale jeszcze nie szaleńczo wiosenny. Dla mnie świetny na codzień, w komplecie do ubóstwianego przeze mnie jeansu:) Poniżej zamieściłam dwa zdjęcia. Pierwsze w świetle naturalnym, drugie w mocnym dziennym. Słonko już od rana pięknie świeci.:)


Jest to odcień niebieskiego z milionami skrzących się iskierek. Ja kocham to połączenie! Właśnie dzięki tym brokacikom lakier staje się bardziej wiosenny, radosny! 



  I Have a Herring Problem  


I Don't Give a Rotterdam!

 Jeśli porównamy  I Have a Herring Problem z I Don't Give a Rotterdam!, to widać, jak bardzo są do siebie te dwa odcienie zbliżone kolorystycznie. Zwłaszcza jeśli porównamy ze sobą zdjęcia wykonane w mocnym słońcu. Tak właśnie zrobiłam: u góry I Have a Herring Problem, na dole  I Don't Give a Rotterdam! Wydają się identyczne. Jednak takie nie są. Problem jest ciemniejszy, z domieszką zieleni. Rotterdam jest jaśniejszy. Na zdjęciach poniżej można zaobserwować różnicę.



Z lewej  I Have a Herring Problem, z prawej I Don't Give a Rotterdam! 


Na tym zdjęciu najlepiej widać różnicę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:) Każdy czytam i biorę sobie do serca:)