Opi - I Don't Give a Rotterdam!

Opi - I Don't Give a Rotterdam! pochodzi z wiosennej kolekcji Holland. Bardzo mi się ona spodobała, bo obok żywych, wiosennych odcieni można również znaleźć takie spokojne, jak poniżej prezentowany.


Lakier to miks niebieskiego i szarości z dodatkiem masy błyszczących i mieniących się drobinek. Mnie powalił na kolana, jak tylko zobaczyłam swatche. Takiego odcienia nie miałam.




Nakłada się bardzo dobrze, nie robi smug. Wystarczą dwie warstwy, aby ładnie pokryć paznokcie. Ale ja tutaj nałożyłam trzy, bo nie lubię, jak przebija się biała końcówka paznokcia. Szybko schnie, nawet bez wysuszacza.




Odcień jest zbliżony do innego lakieru z tej samej kolekcji - I Have a Herring Problem. Jednak ten jest nieco jaśniejszy. Innym razem wrzucę porównanie.




1 komentarz:

  1. Nie mam zadnego OPIka, idę się schować;)
    Kolor śliczny:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:) Każdy czytam i biorę sobie do serca:)