Joico - K‐PAK Color Therapy Restorative Oil i włosy opanowane:)

Moje włosy to powód moich nieustannych zgryzot. A to wypadają, a to się łamią, przetłuszczają i za nic w świecie nie chcą poddać się jakiejkolwiek stylizacji. Żyją własnym życiem i nie pytają się, co o tym myślę:)

Ale mam na nie mały bacik:) Teraz są mi nieco bardziej posłuszne. Udało mi się je troszkę opanować. Daleko mi do pełnej kontroli nad nimi, ale pierwsze koty za płoty.

Oto mój mały sprzymierzeńca:

Joico K-Pak- olejek wzmacniający.
Gdy ma się na głowie coś takiego jak ja, to ten olejek jest niezbędny. Używałam już olejków Loreala, Matrixa,  Johna Friedy i różnych specyfików a'la indyjskie olejki do włosów. Ale jedynie Joico sprawił, że jestem zadowolona z efektu.

Mam włosy przetłuszczające się, więc najczęściej myję je codziennie. Z reguły pozostawiam je do wyschnięcia. Staram się ograniczać używanie suszarki. Jednak wtedy wyglądają jak na dwóch pierwszych zdjęciach. No po prostu szopa. Jeśli zwiąże je nad karkiem w jakiś węzeł, to wtedy ta szopowatość nie przeszkadza. A nawet kok wygląda na grubszy:) Jednak jeśli chcę je pozostawić rozpuszczone, to bez Joico ani rusz.

Zdjęcie bez lampy.


Zdjęcie z lampą.


Na dwóch poniżej umieszczonych zdjęciach, na włosach mam nałożony już olejek. Jedynie to, a już widać różnicę. Włosy są bardziej gładkie, nie plączą się, zaczynają wyglądać po ludzku. Gdybym do tego dołożyła suszarkę, to w efekcie miałabym prościutkie, gładziutkie włoski. Jak jedwab. Ale na codzień nie lubię, gdy są aż tak lejące się i miękkie, bo przeszkadza mi to w pracach domowych.



Zdjęcie bez lampy.


Zdjęcie z lampą.

Kilka słów ze strony producenta:

K‐PAK Color Therapy Restorative Oil chroni i wzmacnia kolor odbudowując przy tym uszkodzone włókna włosów.Wykorzystuje najbardziej innowacyjną technologię , QuadraBond Peptide Complex™, która intensywnie rekonstruuje zniszczone włosy, sprawia, że stają się mocniejsze, przedłuża nawet dwukrotnie trwałość i nasycenie ich koloru. Aktywne składniki zawarte
w kompleksie redukują łamliwość włosów o 65% już po pierwszym użyciu; koncentrują się na nadaniu, nawet najbardziej słabym, pozbawionym życia włosom, pożądanej tekstury, miękkości, jedwabistości i formy.

skład:

 Cyclopentasiloxane, Dimethicone, C12-15, Alkyl Benzoate, Argania Spinosa Kernel Oil, Schinziophyton, Rautanenii Kernel Oil, Aleurites Moluccana Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil/Sebacic Acid Copopolymer, Cocodimonium, Hyroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin Pg-Propyl, Methylsilanediol, Oenothera Giennes(Evening Primrose) Oil , Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycolipids, Hyaluronic Acid, Thiotic Acid, Tocopheryl Acetate, Psodium Guajava, Fruit Extract, Allantoim, Arginne HCI, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Glycerin, Sodium Ascorbyl Phosphate, Alpha-Isomethyl, Ionone, Butylphenyl, Methylpropional, Linalool, Fragrance/parfum Red 17 (Cl 28100), Yellow 11 (Cl 47000). (15.01.2012)

2 komentarze:

  1. Również mój ulubiony olejek do włosów, oprócz działania kocham go za zapach:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:) Każdy czytam i biorę sobie do serca:)