Filorga - Optim Eyes

Pewnego razu wybrałam się na zakupy do Leroy- Merlin. Przechodziłam przez dział z lustrami. Kątem oka dojrzałam swoje odbicie w jednym z wiszocych tam luster. Przerażająca myśl kazała mi stanąć i jeszcze raz spojrzeć w lustro. To co ujrzałam przeraziło mnie!!! Nie chodziło o zmarzchy, bo mam je od dawna. Efekt połączenia zamiłowania do śmiechu i pyzatych policzków:) No i teraz jeszcze wieku:) Zobaczyłam wielkie, opuchniete i sine wory pod oczami! To było straszne!!! Postanowiłam, że zawalczę z tym. Dziś mogę powiedzieć, że walkę wygrałam. Dzięki Filordze!!!





Efekty nie były piorunujące, natychmiastowe. W sumie to nawet ich nie widziałam. Po prostu któregoś ranka dotarło do mnie, że nie mam żadnych worów pod oczami!!! Kremik sobie znakomicie z nimi poradził! Tzreba tylko systematyczności. Co do zmarszczek, to się nie wypowiem, bo nie one były moim enemy. Na takie draństwo to raczej cięzsze działa trzeba wytoczyć. W postaci medecyny estetycznej.




Kremik ma bardzo przyjemną konsystencję, dobrze się wchłania, niezostawia tłustej warsty. Można śmiało robić na nim makijaż. Bardzo pomysłowe opakowanie z pompką, która po przekręceniu górnej części butelki. chowa się do środka. Jedyny minus za brak ocenienia, ile kremu zostało w środku- pojemnik jest zupełnie nieprzeźroczysty. Hmm, jednak nie jedyny. Drugim jest cena. Ale jest wydajny, a co najważniejsze- skuteczny!!!




Używałam i testowałam całą masę specyfików pod oczy, ale jedynie to cudo mi pomogło. Zadowolona byłam jeszcze z Shiseido Benefiance Concentrated Anti-wrinkle Eye Cream. Bardzo dobry, ale bardziej treściwy, gęstszy. Stosowałam go jedynie na noc, bo na dzień był za ciężki.

Ze strony producenta:

Pielęgnacja konturu oka
Cienie, obrzęki, zmarszczki wokół oczu

Cosmesotherapia® jest JEDYNĄ GAMĄ DERMOKOSMETYKÓW BEZPOŚREDNIO WYWODZĄCĄ SIĘ Z MEDYCYNY ESTETYCZNEJ

ZAPOBIEGA POWSTAWANIU ZMARSZCZEK, CIENI I WORKÓW POD OCZAMI. NADAJE ŚWIEŻOŚCI SPOJRZENIU. PRZYWRACA GĘSTOŚĆ SKÓRY

FORMUŁA:
Chronosfery NCTF i kwas hialuronowy mają działanie przeciwzmarszczkowe, stymulują fibroblasty i chronią skórę przed działaniem wolnych rodników. Haloxyl redukuje cienie pod oczami. Jest kompleksem dwóch biologicznie aktywnych peptydów NHS i chryzyny:

:: NHS - redukuje cienie pod oczami poprzez chelatowanie żelaza,
:: chryzyna - eliminuje związki powstałe w procesie degradacji hemoglobiny.

Kompleks Eyeliss zmniejsza worki pod oczami. Stanowi połączenie dipeptydu,
lipopeptydu i pochodnej hesperydyny:

:: dipeptyd - usprawnia krążenie żylne i limfatyczne,
:: lipopeptyd - zapobiega wiotczeniu tkanek,
:: pochodna hesperydyny - zmniejsza przepuszczalność naczyń włoskowatych


CAŁKOWITA KOREKCJA KONTURU OKA.

STOSOWANIE:
Nakładać codziennie rano i wieczorem na oczyszczoną skórę wokół oczu. Delikatnie wmasować aż do wchłonięcia..

SKŁAD:
102 SKŁADNIKÓW – 60% SUBSTANCJI AKTYWNYCH




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:) Każdy czytam i biorę sobie do serca:)